Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ο ΛΟΓΟΣ ΣΤΟΥΣ Ν-ΑΞΙΟΥΣ ΤΩΡΑ;

*Δίχασε την κοινή γνώμη της Πάρου η "θεική" παρέμβαση. Άλλοι την θεώρησαν φυσιολογική, λόγω καταγωγής κι όχι μόνον κι άλλοι ως "ωμή" παρέμβαση στα δημοτικά μας θέματα.
*Διαλέγετε και παίρνετε.
*Με την περίπτωση Βρούτση τι γίνεται, γιατί τέτοια ανοχή; Γιατί τέτοια σιωπή;
Με ποία ιδιότητα παρεμβαίνει ο Ν-ΑΞΙΟΣ βουλευτής κι έχει σπαζογκλαμπανιάσει τους γαλάζιους παριανούς, να ψηφίσουν Γρηγορία στο β' γύρο;
*Έχει γίνει τόσο φορτικός, που πολλοί αποφεύγουν να σηκώσουν το τηλέφωνο,όταν κτυπά, φοβούμενοι ότι τους καλεί εκείνος, για να τους δώσει "γραμμή".
*Τόσα ευρώπουλα ξοδεύει σε εκατοντάδες τηλεφωνικές κλήσεις ο Γιάννης, έτσι από αγνή συμπάθεια;
*Κάποιος εμβριθής αναλυτής θα μας πληροφορήσει πως έσκασε μύτη αυτός ο αγιάτρευτος πολιτικός έρωτας;
*Αν αυτές δεν είναι ΑΝΙΕΡΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ τότε ποιές είναι;
*Οι παραιτήσεις στη Ν.Δ. πέφτουν βροχή, ή μάλλον σαν το χαλάζι, αλλά ο Βρούτσης χαμπάρι δεν έχει.
*Πόσο γρήγορα ξεχάστηκαν οι "αιματολογικές" αναλύσεις της πρώτης προεκλογικής περιόδου.
*Πού είναι εκείνοι οι ακραιφνείς παριανοί (όπως λέμε ακραιφνείς πατριώτες) να μας εξηγήσουν, πως και γιατί ένας Ν-ΑΞΙΟΣ βουλευτής έχει τέτοια κωλοφαγούρα για το ποιός θα γίνει δήμαρχος στο νησί της Πάρου;
Ή μήπως οι Ναξιώτες έχουν τον πρώτο λόγο τώρα;
*Τελικά είμαι παριανός ή κουτοπαριανός, είμαι σε θέση να κρίνω και ν' αποφασίσω, ή θέλω την βοήθεια από ΝΑΞΟ μεριά;
*Πολύ μουγκαμάρα, δεν ακούω τίποτα.
*Με συγχωρείτε, διακόπτω. Χτυπαέι το τηλέφωνο. Ο Βρούτσης θάναι πάλι. Τα λέμε.

4 σχόλια:

  1. εγώ πάντως του πάτησα ένα "χέσιμο" που θα το θυμάται για καιρό! για φαντάσου απαίτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμένα γιατί δεν με πήρε τηλέφωνο ρε παιδιά που έχω όρεξη να βρίσω κάποιον? Και μια σημείωση φίλε ή φίλη τα ευρώπουλα δεν τα πληρώνει ο Αξώτης αλλά εγώ ο μαλάκας πολίτης που τον ψήφισα κιόλας. Ας πρόσεχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τον Ραγκούση δεν τον πάω με τίποτα.τον Βρούτση τον έχω ψηφίσει. δεν καταλαβαίνω το ντόρο για την υπόδειξη του πρώτου και την σιωπή για τον δεύτερο,όταν έχει καλέσει ακόμα και σε τηλέφωνα πεθαμένων για να τους πει να το ρίξουν στην κοντή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή