Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Λέτε;

*Να το δούμε (γιατί μέχρι στιγμής μόνο το ακούμε) και να μη το πιστέψουμε:
Θα φτηνύνουν τα εισιτήρια της ακτοπλοΐας τσαμπουνάνε τα δελτία ειδήσεων "από φυλακής πρωίας μέχρι νυκτός" και νομίζουμε πως καλαμπουρίζουν!
*Βέβαια, για να ζήσουμε τιμές στο πλαίσιο της λογικής, θα πρέπει να μειωθούν τουλάχιστον κατά 50 με 60% και λίγο λέμε.
Οπότε το 13% τι να σου κάνει...

*Αν επιχειρούσαμε αναγωγή των τιμών εισιτηρίων  Κυκλάδων στα  αντίστοιχα των γραμμών Ελλάδας-Ιταλίας τότε το ακριβότερο ατομικό δεν θα έπρεπε να υπερβαίνει τα 15 ευρουλάκια.
Ναι, καλά ακούσατε.
Αλλιώς αν κάναμε την ίδια διαδικασία, αλλά αντίστροφα, τότε το φθηνότερο εισιτήριο από Αγκόνα για Πάτρα θα είχε πενταπλάσια τιμή κι άντε μετά ξαγκίστρωνε στην Αδριατική ...

Εδώ όμως είναι σκέτη Ελλάδα, δεν είναι παίξε-γέλασε!
Και μπορούμε το μίλι να το χρεώνουμε από 34 λεπτά μέχρι και 1 ευρώ που στοιχίζει για τη μετάβαση από Πάρο σε Αντίπαρο!

Βέβαια η όλη συζήτηση κατά κανόνα περιστρέφεται ανοήτως γύρω από τον τουρισμό και την ανταγωνιστικότητα στο πλαίσιο που αυτός ορίζει, αγνοώντας την βασική παράμετρο που λέγεται βιωσιμότητα των νησιωτών, οι οποίοι εξαρτώνται σε μόνιμη βάση από τα πλοία και με αυτά συνυφαίνεται η ίδια τους η ύπαρξη.

Πολύ κουβέντα έγινε στο παρελθόν και για το περιβόητο "μεταφορικό ισοδύναμο" που τελικά τόφαγε η πολιτική μαρμάνγκα...

Οι καρεκλοκένταυροι των Αθηνών καθώς και οι θησαυρίζοντες εφοπλιστές πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι το συγκοινωνιακό κόστος είναι δυσβάσταχτο για τον νησιώτη, στον οποίο χρωστάνε καλύτερη μεταχείριση και οπωσδήποτε καθόλου εμπαιγμό!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου