Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

ΕΥΘΥΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ "ΑΛΛΟΙ"...

Συμφωνώ μαζί σου (ή καλύτερα συμφωνείς εσύ μαζί μου, αφού προηγήθηκα χρονικά) αγαπητέ Κώστα σχετικά με τις θέσεις σου για τα θέματα αντιπλημμυρικής προστασίας, θέσεις συσκευασμένες σε δελτίο τύπου υπό την επιγραφή "Λαική Συσπείρωση".
Αναρωτιέμαι όμως, αν έχεις διαισθανθεί και αναγνωρίσει τις δικές σου πολιτικές ευθύνες για την περίοδο που διετέλεσες ηγετικό στέλεχος στο δήμο και πραγματοποιήθηκαν έργα στο νησί χωρίς ίχνος πρόνοιας για ενδεχόμενο σοβαρής βροχόπτωσης.
Προχθές αναφέρθηκα στο έργο ανάπλασης της πλατείας και της ευρύτερης ζώνης που περικλείει την Εκατονταπυλιανή, με την απίστευτη αστοχία να μην τοποθετηθούν υπόγειοι αγωγοί απορροής ομβρίων υδάτων, με αποτέλεσμα να μετατρέπεται η περιοχή σε εκτεταμένο χείμαρρο.
Αναφέρθηκα επίσης στην καραμπινάτη ανοησία να μετατραπεί -στο πλέον ευαίσθητο σημείο του την εκβολή- ο κεντρικός χείμαρρος της Παροικιάς σε ...3 σιφώνια προκειμένου τότε να επεκταθεί το λιμάνι, έργο για το οποίο αν και ο δήμος δεν ήταν ο φορέας εκτέλεσης του έργου, ωστόσο δεν αντέδρασε για να αποφευχθεί αυτή η εξαιρετικά επικίνδυνη παρέμβαση παρά τις ενστάσεις και διαμαρτυρίες κάποιων "γραφικών" σαν τον συχωρεμένο τον πατέρα μου και την αφεντιά μου.
Δεν είδα να αντιδράσεις στις εκτεταμένες τσιμεντοστρώσεις που έγιναν στην περιοχή των Κακαπέτρων σε πολλά σημεία των δύο χειμάρρων που διέρχονται από την περιοχή, παρεμβάσεις οι οποίες δυσχεραίνουν την καλή υδραυλική συμπεριφορά των εν λόγω ρεμάτων.
Στέκομαι εδώ αν κι έχω κι άλλα παραδείγματα να παραθέσω σχετικά για να ενισχύσω τον αντίλογό μου, γιατί πρόθεσή μου δεν είναι να αξιολογήσω συνολικά το έργο κανενός, αλλά να καταδείξω λάθη προς διόρθωση.
Οφείλεις όμως να είσαι εξίσου επικριτικός όσο και αυτοκριτικός εφόσον έχεις διατελέσει διοικητικός παράγοντας δύο τετραετίες και οι πολιτικές σου ευθύνες είναι δεδομένες και απαράγραπτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου